Wednesday, 31 May 2017

Κάθε μέρα και χειρότερη η Τράπεζα Κύπρου/Bank of Cyprus.

3% προμήθεια σε κάθε χρήση της χρεωστικής κάρτας σε αγορές στο εξωτερικό, σε ξένο συνάλλαγμα, είναι καθαρή κλοπή και κοροϊδία των πελατών της. Μάλλον δεν έμαθαν και ούτε πρόκειται να μάθουν πως να συμπεριφέρονται με πελατειοκεντρική πολιτική και παραμένουν κολλημένοι στην κοστοκεντρική προσέγγιση και την υπερκοστολόγηση της ούτως ή άλλως χαμηλής ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών της.

Επίσης, δεν χρεώνουν όλες οι τράπεζες το ίδιο. Βλ. άλλες τράπεζες τί χρεώνουν. Υπάρχουν τεκμήρια. Η Κύπρου βάζει παντού 3%. Ψάξτε το. Επαναλαμβάνω. Δεν αναφέρομαι σε αναλήψεις από ΑΤΜ εξωτερικού αλλά για χρήση καρτών σε καταστήματα, ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ. Συνήθως δε στα ανταλλακτήρια δεν έχει προμήθειες, άσε που η ισοτιμία είναι καλύτερη.

Δεν γνωρίζω κατά πόσον πράγματι έχουν αποτελέσματα οι αναρτήσεις στην παρούσα Ομάδα*, αυτό όμως που έχω ισχυρή αίσθηση ότι ισχύει είναι ότι μόνο μέσω του ανταγωνισμού και της κριτικής καταναλωτικής συμπεριφοράς θα μπορέσουμε να εκσυγχρονίσουμε το σύστημα, έτσι ώστε να μας υπολογίζει ως πολίτες-καταναλωτές, θέλουμε και μη. Ως τέως τραπεζικός υπάλληλος και αναγκαστικά πελάτης πέραν των δύο τραπεζών (καταβολή μισθοδοσίας στη μία και συγχώνευσης τραπεζών λόγω μνημονίου στην άλλη), αντιλαμβάνομαι ότι χρειάζεται να μεταπηδούμε από τράπεζα σε τράπεζα, όπως κάνουμε από κινητή σε κινητή τηλεφωνία, ψάχνοντας στο διηνεκές, όσο είναι δυνατόν από χρόνο, ανάγκες και "υποχρεώσεις", τις καλύτερες προσφορές, ήτοι τα θετικά και τα αρνητικά του παγκοσμιοποιημένου καπιταλιστικού συστήματος του οποίου ο βίος μας διέρχεται.

* Facebook Group: ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ. ΓΡΑΨΕ ΕΔΩ ...

No comments: