Friday 15 November 2013

E-Shop: Προτροπή για βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.


Λευκωσία, Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προς το διευθυντή εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας E-Shop Ελλάδας και Κύπρου (στο εξής E-Shop): Προτροπή για βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Η παρούσα επικοινωνία σκοπό έχει να προτρέψει τη διεύθυνση και τους ιδιοκτήτες (στο εξής μάνατζμεντ) του E-Shop όπως προβούν στις αναγκαίες ενέργειες που θα διορθώσουν τα προβλήματα συμπεριφοράς κάποιων υπαλλήλων και θα βελτιώσουν έτσι την εξυπηρέτηση των πελατών.
Σε αντίθεση με την κουλτούρα εξυπηρέτησης πελατών που συναντώ στη Θεσσαλονίκη, η αντίστοιχη στη Λευκωσία δεν κρίνεται ικανοποιητική. Αντιλαμβάνομαι ότι η νοοτροπία λειτουργίας και συμπεριφοράς στο Νησί δεν έχει ακόμα φτάσει τα πρότυπα επαγγελματικής συμπεριφοράς στην Ελλάδα. Για αυτό ακριβώς επικοινωνώ μαζί σας, με όλη την καλή διάθεση, για να σας προτρέψω να διορθώσετε τα όποια λάθη και αίτια αυτής της συμπεριφοράς του προσωπικού σας. Σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, μια αγενής και απαθής συμπεριφορά θα είχε οδηγήσει το μάνατζμεντ στη λήψη μέτρων.
Με βάση περιστατικό που έγινε με όχι και τόσο ευγενικό τρόπο, τόσο στον τρόπο που υπάλληλος απηύθυνε το λόγο σε συνάδελφό του όσο και προς πελάτες, θεωρώ μη πρέπουσα από πλευράς σας την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Ευελπιστώ δε ότι θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση πελατών, έτσι ώστε να συνεχίσω απρόσκοπτα τη συνεργασία μου μαζί σας.
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ E-SHOP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ, ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ, ΑΜΕΣΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

No comments: