Monday 30 January 2017

Η ελλιπής οδηγική συμπεριφορά ...

Η ελλιπής οδηγική συμπεριφορά είναι αποτέλεσμα του συστήματος παπαγαλίας στις εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης, του αναχρονιστικού εν συνόλω συστήματος εκμάθησης οδήγησης και φυσικά της νοοτροπίας του λαού μας, όπου το δήθεν και η υποκρισία, η ιδιοτέλεια και ο εγωισμός, η ασέβεια προς το συνάνθρωπο και η αβασάνιστη "επιτυχία" μετουσιώνονται σε επιθετική και απρόσεκτη οδηγική συμπεριφορά ! Γι' αυτό και οι περισσότεροι μιλάνε ή/και γράφουν στο κινητό ενώ οδηγούν, καθώς και πατάνε τη γραμμή διάβασης πεζών στα φανάρια και παρκάρουν σε πεζοδρόμια και στις στάσεις λεωφορείων. Ως κυπριακός λαός έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μέχρι να εξελιχθούμε νοητικά ... https://www.facebook.com
Τα διαμειφθέντα στον παραπάνω σύνδεσμο καλό είναι να προωθηθούν στους αρμοδίους, για λήψη μέτρων το συντομότερο δυνατόν! Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Αστυνομία Κύπρου, Τμήμα Οδικών Μεταφορών κ.ο.κ. για να εφαρμοστεί επιτέλους ο ΚΟΚ ... --- Ας θυμηθούμε επ' ευκαιρία μια ανάρτηση, όχι και τόσο παλιά, "Η οδηγική συμπεριφορά στην Κύπρο: Μια βιωματική διαπίστωση και μια πρόταση αντιμετώπισης της επικίνδυνης οδηγητικής συμπεριφοράς!!": http://vkiliaris.blogspot.com.cy --- Και μια πιο επιστημονική προσέγγιση από το Εκπαιδευτικό Σύστημα στην Ελλάδα, αφού και εμείς Έλληνες είμαστε, τουλάχιστον όταν οδηγούμε: http://2lyk-rethymn.reth.sch.gr/2gel/images/school/odhgiki_koultoura.pdf
---


«Οδηγούμε αυτοκίνητο λες και κυκλοφορούμε με Καλάσνικοφ»

http://www.efsyn.gr/arthro/odigoyme-aytokinito-les-kai-kykloforoyme-me-kalasnikof

troxaio.jpg

Εθνική οδός Αθηνών - ΛαμίαςΣυντρίμμια στο πάρκινγκ, το πρωΐ της Δευτέρας 27 Φεβρουαρίου 2017, όπου σημειώθηκε το πολύνεκρο τροχαίο το απόγευμα της Κυριακής (26/02) στο 83ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, κοντά στο Ύπατο Θηβών | EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Η έλλειψη παιδείας είναι η σημαντικότερη αιτία των ατυχημάτων αναφέρει ο Αναστάσιος Μαρκουίζος (Ιαβέρης), λίγες ώρες μετά το τραγικό τροχαίο της Ε.Ο. Αθηνών- Λαμίας, προτείνοντας αύξηση των προστίμων.
«Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα. Και μάλιστα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στη ηλικία των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15- 29 ετών», δηλώνει ο γνωστός οδηγός αγώνων.
Ο ίδιος ωστόσο αποκαλύπτει ότι: «τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα. Το 40% του κόστους στην υγεία είναι από τροχαία. Ποσό πολύ μεγάλο, που κανείς δεν κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ειδικά τώρα την περίοδο της κρίσης. Μιλάμε για μια γενοκτονία. Και κανείς δεν κάνει κάτι».
Η έλλειψη παιδείας είναι η σημαντικότερη αιτία των ατυχημάτων
«Είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχει παιδεία. Δεν υπάρχει αλληλοσεβασμός. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι όπως ξεκινάμε από το σπίτι μας το πρωί, έτσι πρέπει να γυρνάμε. Υπάρχουν οικογένειες από πίσω που μας περιμένουν. Θα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τον εαυτό και τους άλλους. Τα παιδιά στο παιδικό κάθισμα, όλοι οι επιβάτες να φορούν ζώνη, όχι υψηλές ταχύτητες. Φθάσαμε να οδηγούμε αυτοκίνητο και λες και κυκλοφορούμε με Καλάσνικοφ» ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Ιαβέρης.
Ο ίδιος πάντως προτείνει αύξηση των προστίμων. «Τα πρόστιμα πρέπει να αυξηθούν και όχι να μειωθούν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε καλύτερους ανθρώπους. Επίσης συχνά θα πρέπει μέσα από τις ΜΜΕ να προβάλουμε όχι ατυχήματα για συνετισμό, αλλά τις στιγμές της κηδείας των θυμάτων, αλλά και την επόμενη μέρα των ατόμων που έμειναν ανάπηροι. Επίσης οι γονείς οφείλουν να γίνουν καλύτεροι κατά τη διάρκεια της οδήγησης, καθώς τα παιδιά αντιγράφουν τους γονείς σε μεγάλο βαθμό. Αν δεν είναι αυτοί σωστοί, ούτε και αυτά θα γίνουν σωστά».

No comments: